DECEMBER 2020 MESEČNA INFORMACIJA

Neki modrec je opazoval otroka, ki sta ob vodi zidala gradove iz peska. Ko sta ravno končala umetelen grad, za katerega sta potrebovala veliko časa in potrpljenja, je prišel val in ga zravnal s tlemi. Modrec je pričakoval solze in jezo. Otroka pa sta se usedla, se prijela za roke in se smejala. Kmalu sta začela graditi nov grad. Dejal je: “Spoznal sem, da sta me naučila pomembne lekcije. Vse stvari v našem življenju, ki jih ustvarjamo s toliko časa in energije, so zgrajene v pesku. Trajni so samo naši odnosi z ljudmi. Prej ali slej bo prišel val in odnesel tisto, kar smo zgradili s toliko truda. Ko se bo to zgodilo, se bo lahko smejal samo tisti, ki se bo imel s kom držati za roke.

Ne vem zakaj nam je prišla na misel tale zgodba ravno v času, ko iščemo odgovore na vprašanja, na katera ni jasnih odgovorov. Naši dnevni rituali so omejeni, drugačni in se praktično vsi sprašujemo, kdaj se bo življenje vendarle vrnilo na stare tire. 

Ne glede na vse, nas v tem trenutku osrečuje dejstvo, da je med nami ogromno ljudi, ki so sočutni, pripravljeni pomagati, kjer čutijo, da lahko.  

 Ne moremo povsem vplivati, kaj se nam v življenju zgodi, lahko pa vedno vplivamo na naš odziv. Ta odziv oz. moč je izključno v naših rokah. Na nas pa je, da tej moči, ki je v nas, damo prava povelja.

ANKETE 2020

Vsako leto vas ob koncu leta prosimo, da izpolnite ankete o zadovoljstvu. Tudi letos vas prosimo, da si vzamete čas in odgovorite na vprašanja, ki ste jih že vajeni, dodana pa so tudi vprašanja, ki se nanašajo na obdobje Covid-19.

 Skušajte razmišljati o dejavnostih in  življenju v našem VDC pred 16. 3. 2020, čeprav moramo priznati, da moramo tudi sami svoje misli kar pošteno usmerjati, da se spomnimo, kako je teklo življenje, ko še nismo poznali besede Covid 19 in nismo vedeli, kaj s seboj prinaša.

 Z anketami o zadovoljstvu med svojci, med uporabniki, stanovalci, zaposlenimi, skušamo ugotoviti kje smo dobri, kje bi bili lahko še boljši, kaj pogrešate, kaj vam je všeč.

Vaše mnenje je za nas zelo dragoceno in že vnaprej se zahvaljujemo vsem, ki se boste odzvali in izpolnili priloženi anketni vprašalnik.

Vprašalniki so tako kot že leta prej poenoteni med VDC-ji, ki imamo uveden sistem kakovosti E-Qalin. Naslednji teden imamo v našem VDC že četrto zunanjo presojo sistema kakovosti s strani Bureau Veritasa.

V letošnjem letu skupaj z vprašalniki za svojce domov pošiljamo tudi anketne vprašalnike za uporabnike. V preteklosti so uporabniki izpolnjevali ankete v VDC-ju s prostovoljci, letos je to zaradi epidemiološke situacije nemogoče. Poleg tega, da izpolnite vprašalnik kot svojec, starš, skrbnik, vas prosimo, da pomagate pri izpolnjevanju anket tudi pri vašem sinu, hčerki, varovanki, varovancu, če bo le ta potreboval pomoč, mogoče pri zapisovanju, da sam pove, kaj misli, vi pa mu pomagate njegove misli spraviti na papir.

Skupaj z anketami vam domov pošiljamo tudi ovojnico z naslovom VDC-ja in znamko, da boste lahko izpolnjene vprašalnike vrnili po pošti brez dodatnih stroškov.

Resnično nam bo vsaka vaša misel dragocena.

Na vaših razmišljanjih, predlogih bomo z vso odgovornostjo gradili in oblikovali storitev tudi v letu 2021, čeprav je v tem trenutku vse malce zavito v meglo. A vsaka megla se enkrat razblini. Tudi tale megla, ki se imenuje Covid 19, bo enkrat končana.

Še vedno velja:

GLEDE NA SLABO EPIDEMIOLOŠKO SITUACIJO V DRŽAVI, DNEVNE ENOTE VDC DO IZBOLJŠANJA STANJA, SKLADNO Z UMERITVAMI PRISTOJNEGA MINISTRSTVA, DELUJEMO KOT PODPORA UPORABNIKOM NA DALJAVO, IZVAJAJO SE INDIVIDUALNIMI OBISKI NA DOMU PO POTREBI IN IZVAJAJO SE NUJNA VARSTVA.

Vse uporabnike, ki so doma, mentorji redno kličejo, se dobivajo na e-srečanjih, skupaj telovadijo, pojejo, pripravljajo poučne vsebine, ki nam bodo v teh elektronsko koronskih časih pomagale, da si ostajamo blizu.  Kljub strogim ukrepom se število okužb ne niža in tako se nam tudi odprtje enot s tem zamika. Spoštujmo predpisane ukrepe, gibajmo se predvsem v naravi, ostajajmo optimistični in v primeru poslabšanja počutja, zdravstvenega stanja nemudoma kontaktirajmo svojega osebnega zdravnika.

Za nujna varstva prosimo, da pokličete Hedo na številko 051 334 860, da se individualno dogovorimo, kako bo potekalo varstvo. 100% varnosti nikjer ni. Lahko vam zagotovimo, da se zaposleni maksimalno držimo vseh ukrepov. Storimo pa lahko le tisto, na kar imamo vpliv.

Na Ministrstvo za zdravje smo morali sporočiti število  uporabnikov in zaposlenih, ki se bomo cepili, takoj, ko bo na razpolago cepivo, ki bo pridobilo dovoljenje za promet v EU in bo po delitvenem ključu dostopno v RS. Informacijo smo potrebovali v torek zjutraj, zato smo pri vseh, kjer je bilo navedeno, da se še niste odločili podali informacijo kot NE. Samo v vednost. Kdaj, kako, potek… pa  v tem trenutku nimamo informacij, ko pa bo kaj več znanega vas seveda o tem nemudoma obvestimo.

Kot smo vam že sporočili, potekajo aktivnosti v okviru projekta S teboj lahko. Skupaj z uporabniki, ki so se vključili v  projekt, smo izdelali osebne načrte, uporabnike povezali z izvajalci. S podpornimi osebami se uporabniki individualno učijo kuhanja, vodenja gospodinjstva, izvajalci storitev nudijo strokovno kot tudi laično psihosocialno podporo v teh težkih časih. Iz enote Ribnik, nam je s podporo Centra za socialno delo in podjetja Spekter d.o.o., uspelo v lokalno okolje preseliti  stanovalko, ki sedaj uspešno in zadovoljno že 1 mesec sama živi s  podpornimi storitvami. Skratka projekt je v polnem teku, na veselje vseh vključenih uporabnikov, njihovih svojcev, pa tudi nas zaposlenih.

Vsi naši stanovalci v enoti Ribnik 1 in 2, kot v enoti Podvelnarji so še vedno zdravi. Vsa opravljena testiranja do sedaj, so bila na srečo negativna in srčno si želimo, da tako tudi ostane.

Stanovalci so ne glede na stroge ukrepe, ki jih moramo spoštovati res brez izjeme potrpežljivi in razumevajoči. Veseli so, ker so lahko v dopoldanskem času zaposleni z delom. Pa zaposleni se res potrudijo, da jim čim bolj ustrežejo pri njihovih tudi posebnih željah, da je vzdušje čim bolj prijazno. Tudi če si za večerjo zaželijo vampov, jih dobijo😊

Zaposleni so poskrbeli tudi za urejene frizure, nohte… Redno praznujemo rojstne dneve,  v okviru skupnosti, v kateri bivamo in smo hvaležni za vsak dan brez okužbe. Resnično.

Še vedno velja, da, če želite predati kakšen paket, priboljšek ali kaj podobnega lahko to storite tako,  da pokličete Hedo na znani kontakt, prinesete stvari zapakirane  – po možnosti naj že doma stojijo 3 dni in jih dostavite na upravo zavoda – po vnaprejšnjem dogovoru, pa seveda naj bo označeno komu je paket namenjenJ

Verjamemo, da bomo z doslednostjo, povezanostjo in dobrim medsebojnim sodelovanjem premagali vse izzive, ki jih prinašajo ti negotovi časi. Seveda pa lahko tudi sami kadarkoli pokličete na znane številke.

Še enkrat vas ob koncu prosimo, da si vzamete čas in izpolnite vprašalnike o zadovoljstvu zase – kot svojec in priskočite na pomoč tudi svojim odraslim otrokom, če bodo le ti pri izpolnjevanju vprašalnika potrebovali pomoč.

Bližajo se praznični dnevi, dnevi ko si zelo želimo, da  bi bil vsak izmed nas deležen toplega objema –  ne samo na daljavo ampak tudi resnično. Srčno verjamemo, da pride kmalu čas tudi za tople objeme, druženje z domačimi, prijatelji. Do takrat pa ostanimo odgovorni in povezani v skrbi za naše skupno dobro. V mislih smo z vami in hvala vsem, ki nas podpirate.

Informacijo pripravila:

 

Direktorica VDC Zagorje ob Savi:

Heda KOVAČ 

 

dr. Špela REŽUN

Like this:

Skip to content