S strokovnim znanjem, svetovanjem in neposrednim delom dodajamo svojcem moč, da laže premagujejo vsakdanje stiske in težave.
Svojce obveščamo o tekočih zadevah po telefonu, s pisnimi obvestili, po elektronski pošti, na internetnih straneh, FB strani, …
Redne mesečne informacije o dogajanju v preteklem mesecu in načrtovanih aktivnostih v tekočem mesecu jim posredujemo pisno ali v elektronski obliki.
Vsi imajo možnost individualnih razgovorov pri mentorju, socialni delavki ali kateremkoli zaposlenem v VDC.
Svojce vključujemo in jih seznanjamo z individualnim programom, načrti in evalvacijami uporabnika.
V marcu imamo skupno srečanje z vsemi svojci in zaposlenimi, ki ga vodi direktorica.
Svojcem nudimo predavanja strokovnjakov, ljudi z izkušnjami.
Srečanja svojcev in uporabnikov po skupinah – delavnicah, ki jih vodijo mentorji.
Svojci imajo možnost dajanja mnenj, predlogov, pritožb ali pohval preko skrinjice, v osebnih individualnih pogovorih, na sestankih, preko vprašalnikov o zadovoljstvu, na osrednji skupini E-QALIN, na Svetu zavoda….osebno pri zaposlenih….
Podpora pri napotitvah uporabnikov k specialistom (zobozdravnik, ginekolog, psihiater, ortoped…).
Podpora pri svetovanju in izpolnjevanju različnih obrazcev (CSD, izračun dohodnine…)
Možnost udeležbe svojcev na:
Možnost prostovoljnega dela v našem VDC-ju.
Redno letno preverjanje zadovoljstva svojcev z našo storitvijo z vprašalniki (od leta 2008 dalje).
Možnost obiska na domu.
Svetovanje pri strokovni in drugi literaturi ter izposoja knjig in revij v VDC-ju.
Sodelovanje v osrednji skupini E-QALIN – sistemu obvladovanja kakovosti socialnovarstvenih storitev.