Dobro sodelovanje s svojci naših uporabnikov je ena izmed naših temeljnih strateških usmeritev. Vse oblike dela so svojcem namenjen zato, ker jim želimo nuditi čim več konkretne podpore ter jih vzpodbuditi, da prepoznavajo svoje potrebe in potrebe uporabnika ter s svojimi sprotnimi predlogi pripomorejo k stalnemu izboljševanju kakovosti naše storitve.
S strokovnim znanjem, svetovanjem in neposrednim delom dodajamo svojcem moč, da laže premagujejo vsakdanje stiske in težave.
Svojce obveščamo o tekočih zadevah po telefonu, s pisnimi obvestili, po elektronski pošti, na internetnih straneh, FB strani, …
Redne mesečne informacije o dogajanju v preteklem mesecu in načrtovanih aktivnostih v tekočem mesecu jim posredujemo pisno ali v elektronski obliki.
Vsi imajo možnost individualnih razgovorov pri mentorju, socialni delavki ali kateremkoli zaposlenem v VDC.
1%
ZADOVOLJSTVO SVOJCEV 2019
1%
ZADOVOLJSTVO UPORABNIKOV 2019
Svojce vključujemo in jih seznanjamo z individualnim programom, načrti in evalvacijami uporabnika.
V marcu imamo skupno srečanje z vsemi svojci in zaposlenimi, ki ga vodi direktorica.
Svojcem nudimo predavanja strokovnjakov, ljudi z izkušnjami.
Srečanja svojcev in uporabnikov po skupinah – delavnicah, ki jih vodijo mentorji.
NAŠ CILJ PO VAŠI VKLJUČENOSTI
100%
Svojci imajo možnost dajanja mnenj, predlogov, pritožb ali pohval preko skrinjice, v osebnih individualnih pogovorih, na sestankih, preko vprašalnikov o zadovoljstvu, na osrednji skupini E-QALIN, na Svetu zavoda….osebno pri zaposlenih….
Podpora pri napotitvah uporabnikov k specialistom (zobozdravnik, ginekolog, psihiater, ortoped…).
Podpora pri svetovanju in izpolnjevanju različnih obrazcev (CSD, izračun dohodnine…)
Možnost udeležbe svojcev na:
skupnih izletih,
abonmajskih predstavah,
športnih prireditvah,
letovanju,
pohodih planinske skupine in ostalih interesnih aktivnostih.
Možnost prostovoljnega dela v našem VDC-ju.
Redno letno preverjanje zadovoljstva svojcev z našo storitvijo z vprašalniki (od leta 2008 dalje).
1
ŠTEVILO VKLJUČENIH UPORABNIKOV (maj 2020)
1<
ZAPOSLENIH VAM NUDI PODPORO
Možnost obiska na domu.
Svetovanje pri strokovni in drugi literaturi ter izposoja knjig in revij v VDC-ju.
Sodelovanje v osrednji skupini E-QALIN – sistemu obvladovanja kakovosti socialnovarstvenih storitev.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.